Mesej terdahulu @ 12:52 pm
Intan: Salam saya nak tanya, klu selalu keluar bisul di area punggung adakah sesuai untuk berbekam...titik bekam yang mana sesuai untuk dibuat
annie: Salam..sy sakit sgt seluruh badan,ttp nepa selapas sy buat rawatan bekam,badan sy bertambah sakit.bekam kering
Nama: Mesej
Nama: Mesej
alia dari pd: Sya dah byak kali berbeka
m tapi skit kepala tak gak hilang ape yng harus saya laku kan
alia dari pd: Sya dah byak kali berbeka
m tapi skit kepala tak gak hilang ape yng harus saya laku kan
alia dari pd: Sya dah byak kali berbeka
m tapi skit kepala tak gak hilang ape yng harus saya laku kan
alia dari pd: Asslamualaikum sya nak thu betul ke bekam
Dapat menyebuh sakit kepala..sya ni dah bertahun2 sakit
teguh: syaa berbekam di mungka tapi tidak pakai tusukkan..,akan kah bisa hilang bekas nya??
ida: selepas bekam ada gelembung air dan sakit.apa punca terjadi sedemikian
Siti : Dr Sarapudin, di Selangor ke ? alamatnya ? kwn saya ada buat bekam kering di bahagian dada saya sebelah kiri berpandukan buku bekam china , selama 10 minit bahagian tu jadi gelembung dan berair , kenapa ya ,perlu ke saya cucuk dengan jarum keluarkan airnya , tujuan saya bekam tu nak keluarkan angin je kalau untuk darah pasti saya ke klinik bekam.
devi: Saye baru semalam coba bekam pada wajah yang berjerawat ,banyak area lebam berwarne ungu ,ape kompres dg air hangat bisa cepat hilang ? Kompres ini baru saye lakukan satu hari setelah bekam .
fify: Klu smua tmpt bekam sama ke ?
fify: Sy ada masalah jerawat yg teruk. Skrg jrwt dh kurang tp mcm bisul pulak kat muka. N kadang2 belakang badan pun ada. Tp sy xde alahan apa2. Cuma kdg2 kalau berhabuk sy bersin. Ini resdung ke dr?
Kalau berbekam ni dpt hlgkn jrwt ni x? Sy dh buntu asyik makan ubat je tak baik baik.
yus: As salam...sya mengalami rimas dan gatal di muka, jerawat di badan, sakit di dahi pada waktu pagi, kurang jelas mndengar...sakit ap yang saya hadapi dan ap tindakan sya dr....
Nama: manaaaa
Nama: maa jawapan ?
afiq: berbekam boleh hilangkan jerawat di belakang badan ?
azir: saya ada maslah buasir.....adakah berbekam dpt menyembuhkan sakit saya ini,dan berapa kos yg perlu saya keluarkan?
ain: aslm,,dok..sya alami lumpuh saraf muka bagian kanan akibat operasi pembedahan mase umur 2 bulan kes sistichighroma(ketumbuhan daging lebihan)..ketumbhan dah berjaya diklluarkan..tapi lepas pembedahan saraf pde wajah sebelah kanan tak dapat berfungsi...sekarang umur sye 18 tahun,,masih belajar.. bleh kah disembuhkan??rawatan ape sesuai
Pergi ke muka:
Muka 1 dari 12 · Kembali ke mesej terakhir
« Sebelumnya :: Seterusnya »

Jumlah Mesej: 237



Refresh · Admin