Mesej terdahulu @ 11:39 am
ida: selepas bekam ada gelembung air dan sakit.apa punca terjadi sedemikian
Siti : Dr Sarapudin, di Selangor ke ? alamatnya ? kwn saya ada buat bekam kering di bahagian dada saya sebelah kiri berpandukan buku bekam china , selama 10 minit bahagian tu jadi gelembung dan berair , kenapa ya ,perlu ke saya cucuk dengan jarum keluarkan airnya , tujuan saya bekam tu nak keluarkan angin je kalau untuk darah pasti saya ke klinik bekam.
devi: Saye baru semalam coba bekam pada wajah yang berjerawat ,banyak area lebam berwarne ungu ,ape kompres dg air hangat bisa cepat hilang ? Kompres ini baru saye lakukan satu hari setelah bekam .
fify: Klu smua tmpt bekam sama ke ?
fify: Sy ada masalah jerawat yg teruk. Skrg jrwt dh kurang tp mcm bisul pulak kat muka. N kadang2 belakang badan pun ada. Tp sy xde alahan apa2. Cuma kdg2 kalau berhabuk sy bersin. Ini resdung ke dr?
Kalau berbekam ni dpt hlgkn jrwt ni x? Sy dh buntu asyik makan ubat je tak baik baik.
yus: As salam...sya mengalami rimas dan gatal di muka, jerawat di badan, sakit di dahi pada waktu pagi, kurang jelas mndengar...sakit ap yang saya hadapi dan ap tindakan sya dr....
Nama: manaaaa
Nama: maa jawapan ?
afiq: berbekam boleh hilangkan jerawat di belakang badan ?
azir: saya ada maslah buasir.....adakah berbekam dpt menyembuhkan sakit saya ini,dan berapa kos yg perlu saya keluarkan?
ain: aslm,,dok..sya alami lumpuh saraf muka bagian kanan akibat operasi pembedahan mase umur 2 bulan kes sistichighroma(ketumbuhan daging lebihan)..ketumbhan dah berjaya diklluarkan..tapi lepas pembedahan saraf pde wajah sebelah kanan tak dapat berfungsi...sekarang umur sye 18 tahun,,masih belajar.. bleh kah disembuhkan??rawatan ape sesuai
icha: aslm,,, penyakit rematik apa boleh melakukan pengobatan secarah bekam?
icha: aslm,,, saya mau tanya apa penyakit rematik yg sudah parah bisa di lakukan pengobatan secarah bekam,,?
mohd arshad: maaf kalau dah jawab,, saya mengalami kecederaan lutut akibat bermain bola sepak. adkah berbekam dapat menyembuhkan sakit lutut ini
shad: saya mengalami keceraan lutut akibat bermain bola, adakah dengan cara berbekam dapat meyembuhkan lutut saya?
fairuz: boleh sy dptkan num hp dr.kawan saya berminat nk berbekam
linda: assalamualaikum...bekam ni blh mgurangkn dengkur ke? bahagian yg prlu d bekam...t.ksh dr.
Nama: Dr, saya ada berbekam di bahagian kepala. Selepas berbekam saya selalu sakit dan tegang di bahagian tengkuk. Kawasan yag dibekam di bahagian belakang kepala, ada tak risiko berbekam di kawasan yang salah terutama di kepala ?
Naqiuddin: Adakah kaedah yg diamalkn selamat, misalnya jarum dan lain2, adakah ianya ditukar setiap kali? Harap doktr dpt mnjwbnya.Terimakasih
sharifah: dr..boleh ke saya berbekam ketika datang period..
Pergi ke muka:
Muka 1 dari 12 · Kembali ke mesej terakhir
« Sebelumnya :: Seterusnya »

Jumlah Mesej: 228



Refresh · Admin